Analüütikud hoiatavad, et terrorismiohu ning teema laialdase kajastamise tõttu meedias kulutavad USA ja Euroopa tarbijad vähem ning ettevõtete kasumid satuvad surve alla.
- Hirm pärsib tarbijate kulutusi. Foto: EPA
“Naiivsed on need, kes ei usu, et tarbijad piiravad oma kulutusi,” hoiatas The Gartman Letteri asutaja Dennis Gartman.
AA Deans Advisorsi konsultandi Alison Deansi sõnul on inimesed on hirmunud ning ebakindlus ja hirm ei tule kasuks tarbijate kulutustele ja ettevõtete kasvule, riskide võtmisele ning investeeringutele. "Terrorirünnakud avalikes kohtades võivad mõjutada tarbijate ning ettevõtete käitumist mitte ainult Euroopas, vaid ka
USAs,” hoiatas Deans. “Ma usun, et kui me näeme neid lugusid jätkuvalt meedias, mõjutab see ka USA majandust,” lisas ta.
Deans on mures, et ettevõtete kasumite kasv võib aeglustuda ning ühtlasi mõjutab see negatiivselt ka järgmist aastat.
Terrorismihirm mõjutab esimeste hulgas kindlasti lennutööstust, eriti lennufirmasid mis lendavad USA ja Euroopa vahet, usub CIA endine juht James Woolsey. “Kindlasti on sellel märkimisväärne mõju inimeste reisiharjumustele, majandusele ja kaubandusele,” lisas ta.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.